zaterdag 31 juli 2010

Vakantie!!!!

Maar morgen eerst nog een verjaardag van mams. 55 alweer. En dus ook via hier:

Gefeliciflapstaart van ons 3-en!!!!!!

De lijsten zijn gemaakt, de koffer staat klaar om ingepakt te worden en ik? Ik verheug me op de vakantie.


Zometeen ga ik de medicijndoos klaarmaken. Niet het meest leuke klusje...

Daarnaast zorgen dat alle flesjes drinkvoeding die mee gaan klaarstaan...

Kleding, beddegoed en badderspul pakken...

En alle andere dingen die ik nog nodig zou kunnen hebben in de koffer mikken.

Maandagochtend dan kan het matras leeglopen en opgerold worden zodat ik de hele week lekker kan liggen. De kussens in tassen.

En....

En.....

Na ja, voor ik weg ben is iedereen horendedol door de hoeveelheid spullen die nog éven ingepakt moeten worden...

Tot Schnell!

Wanda

2 opmerkingen:

J@n. zei

Fijne vakantie!
Tot schnell!
Gr. J@n.

Estrella zei

Meis, ik hoop dat je inmiddels enorm geniet!

Enne... gefeliciteerd met mams!