woensdag 17 maart 2010

Strangers in the night...

Het is donker.

Het begint weer koud te worden.

En dan wordt het dit weekend ook nog weer eens nat...


Donker word het heel makkelijk op mijn kamer tegenwoordig, als de rolluiken dicht gaan sluit ik de boze buitenwereld buiten. Dus ook de kou en de nattigheid krijg ik dan niet mee.

Koud en licht vind ik geen probleem, ik trek een extra dikke broek en vest aan en ik ben weg. Vandaag ook heerlijk weer een een flink stuk gereden.

Nat heb ik een gruwelijke hekel aan. Na nat geweest te zijn word het donker in mijn hoofd en mijn lijf in en in koud. Zelfs een ouderwetse warmwaterkruik krijgt me dan niet warm.

Maar onderstaande plaatje kan me altijd warm maken!

Wat een lieverd.

 Nog bijna 3 weken en het is zover: een lief, klein, gespikkeld en ondeugend pupje in huis!

If life means anything to you, make it work for you.

Tot spikkels,

Wanda

3 opmerkingen:

Anoniem zei

kan me voorstellen dat je je hier grandioos op verheugd. Een pup is huis is echt zalig.

Estrella zei

Het weekend was hier zalig..Althans, de Zondag. Ik hoop dat jij er ook iets van hebt mee gekregen.
Fijn dat je je geluk uit zo'n lief gespikkeld hoopje kunt halen! :-D

Annemarie zei

Het gaat inderdaad nog steeds goed, hoewel het wel heavy is soms. Gelukkig vind ik het echt heel leuk, dat maakt het makkelijker om bijvoorbeeld nu alweer over mijn tentamens gebogen te zitten ;)

En wat een hummeltje zeg... Ga je veel foto's maken? Pups zijn altijd zo ontzettend leuk! :)