donderdag 4 februari 2010

Druk, druk, druk

Soms is het leven te kort om alles te doen wat je zou willen.

Soms duurt de tijd te lang om door te komen.

Paradoxaal dingetje die tijd.


Waar ik nu druk mee ben is van belang als mijn lichaam het weer opgeeft. Er is een schuifdeur gemaakt tussen mijn slaapkamer en de woonkamer, zodat als het nodig is ik met bed en al de woonkamer in kan.

Om de verbouwing verder af te maken wordt hele huis opnieuw behangen en geverfd dus het blijft nog wel even een rommeltje in huis en daarmee in mijn hoofd.

Verder krijg ik het over ongeveer 7,5 weken heel erg druk. Er komt dan namelijk een pup in huis die ik zelf ga opleiden tot opvolger van mijn huidige hulphond-maatje. Mijn maatje Lance heeft namelijk behoorlijk veel last van Artrose en hoewel het bijna 3 jaar redelijk is gegaan gaat hij de laatste paar maanden hard achteruit. En net als mensen verdienen ook hardwerkende honden een goed pensioen.

Ik blijf nog even druk, druk, druk.

Being busy doesn't mean you're important!

Alle liefs,

Wanda

4 opmerkingen:

Lance zei

Hoi vrouwtje,

Ik kan ook een blafje plaatsen om je te laten weten dat ik het eigenlijk best leuk vind dat er een pup aankomt!

KISS

vlinder zei

hoop dat er snel orde komt zowel in je huisje alswel in je hoofd;)
wat spannend zeg,een pup,en daar heb je het weer he? wachten duurt dan weer errug lang,maar je geduld zal beloond worden!
lieve groetjes van mij..;)

Estrella zei

Gevonden... Tussen alle drukte in. ;-)
Fijne dag meis!

Estrella zei

Pssst...Nog steeds druk, of genietende van het lekkere zonnetje nu?