dinsdag 13 april 2010

Golden Spots

7 opmerkingen:

Estrella zei

Ahw, dat ziet er lief uit...

Wandaetc zei

Ze zijn ook samen heel erg lief...

Estrella zei

Dat kan ik me goed voorstellen, als ik ze zo zie!

Anoniem zei

Wat een schatje, gaat alles goed?

Linda, Kess en Canna zei

Ha Wanda, wat een schatje! Heb je ook al foto's op je hyves staan? Hoe gaat het verder met je? Zal niet altijd even makkelijk zijn zo'n pupsel om op te voeden. Heb je hulp of ga je het helemaal zelf doen?

Wandaetc zei

@ Linda, Kess en Canna: Een schatje is het zeker! Hyves heb ik onlangs weggedaan, met de spraakherkenning was het soms onmogelijk te gebruiken dus vandaar.

Verdere uitleg komt in een volgend blogje, die ik zo snel mogelijk wil plaatsen.

Linda, K &C zei

Hoi Wanda, Jammer dat je hyves hebt weggedaan, maar wel begrijpelijk! Alles verder okay met je? En de doggies? We doen het dan wel via dit web-log. Ik ben verder ook niet zo heel fanatiek (meer) met blogjes op hyves. Veel te druk met andere dingen. Wens je heel veel plezier met Fire (spots)en kom hier af en toe wel eens fff langs. Groetjes,